Sia Oprettet emne: Oversikt over bordstativ før valg av bord
Hei. Jeg er i startfasen av å planlegge nye bord og ønsker først å få oversikt over tilgjengelige bordstativ. Jeg synes det er lettere å ta beslutninger når jeg vet hvilke alternativer som finnes. Foreløpig ser jeg bare på understellet og ikke bordplaten. Det gir meg mer kontroll over helheten senere. Samtidig vil jeg unngå å hoppe frem og tilbake mellom mange ulike sider. Finnes det et sted hvor man kan se flere bordstativ samlet?
Kosia svaret på emne: Oversikt over bordstativ før valg av bord
Jeg startet på samme måte og fant det greit å bruke denne siden som utgangspunkt:
https://www.azdesign.no/no/articles/417/bordstativ
. Her er bordstativ samlet i én kategori, noe som gir en ryddig oversikt. Man kan bla gjennom ulike modeller uten å forholde seg til bordplater samtidig. For meg gjorde det planleggingen mer oversiktlig. Det var enklere å danne seg et bilde av mulighetene.
Bills svaret på emne: Oversikt over bordstativ før valg av bord
Det er ofte smart å starte med grunnstrukturen før man tar resten av valgene. Bordstativet legger mye av premisset for det ferdige bordet. Når man har oversikt tidlig, blir resten av prosessen enklere. Mange foretrekker å jobbe systematisk på denne måten. Det gir færre overraskelser senere.